Vés al contingut
Postgrau Direcció de Persones a les organitzacions

Postgrau
en Direcció de Persones a les organitzacions

Cuida el valor humà de les empreses.

Habilitats claus per liderar equips de treball
Desenvolupament de l’autoconsciència
Adaptat a l’entorn global, canviant i disruptiu
Paga la matrícula al teu ritme amb SeQura

Modalitat / Lloc
Semipresencial
Manresa

Inici
Octubre de 2024

Català

Finalització
Juny de 2025

Crèdits

Què aprendràs?

A aportar valor i donar resposta a les necessitats de les empreses amb un model gestió de les persones adaptat a l’entorn global, canviant i disruptiu. El Postgrau en Direcció de les Persones a les Organitzacions et permet definir i impulsar les polítiques d’un departament de Persones desenvolupant l’autoconsciència i el coneixement sobre els diferents estils i habilitats de lideratge que podràs aplicar a una gran diversitat de situacions.

• Conèixer la visió, l’orientació estratègica de l’empresa, l’estat econòmic i el pressupost de l’empresa per a les actuacions de l’àrea de Persones.
  • Participar en el disseny i implantació de processos de canvi en la Direcció de Persones.
  • Tractar les eines i tècniques més avançades per a l’atracció i la selecció del talent.
  • Entrenar i desenvolupar les competències i habilitats claus per liderar equips de treball.
  • Prendre decisions professionals a partir de l’anàlisi i l’estudi d’informació basada en evidències.
  • Aplicar tecnologies de la informació i comunicació en l’àrea de Persones.

Equip docent

Direcció

Betlem Muñoz

Programa de Desenvolupament Directiu a ESADE. Consultora acreditada en Insights Discovery i en Management Colors. Actual Responsable de l’àrea de Gestió de Persones del Campus Manresa de la UVic-UCC.

• Marc Bernadich Màrquez.

Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses per la UAB i doctor en Creació i Gestió d'Empreses per la mateixa universitat. Té experiència professional en desenvolupament de capital patrimonial, personal i familiar. També, és conseller executiu del Bàsquet Manresa i és empresari.

• Valentí Martínez Espinosa.

Llicenciat en Psicologia per la URL i doctor en Psicologia. Diplomat en Gestió i Direcció Hospitalària per EADA i és expert en lideratge i direcció de persones i equip. És el director general de la Fundació Universitària del Bages. A més, ha participat en projectes formatius i de consultoria en el territori nacional i en països d'Amèrica Llatina.

• Jordi Rojas Donada.

Llicenciatura en Administració i Direcció d'Empreses per la UAB i té un màster universitari en Comptabilitat, Auditoria i Control de la Gestió per la UdL. A més, té experiència professional en auditoria, gestió i assessorament comptable, mercantil, econòmic, fiscal i laboral.

Procés d'accés

El procés d’admissió comença amb una primera entrevista on s’avaluarà la teva candidatura. L’objectiu de l’entrevista és el de garantir que la formació és adequada a les teves necessitats i que en puguis treure el màxim rendiment així com també assegurar la qualitat del grup que cursarà el programa.

Un cop finalitzat el procés d’admissió, has d’omplir el formulari de preinscripció i fer el pagament del 10% del preu del programa (mínim 200€).

Aquest import va a compte de la matrícula i et reserva una plaça en el programa. Aquest import no està subjecte a descomptes.

Si has estat admès al programa, podràs escollir formalitzar la matrícula abonant l'import en un únic pagament, o seleccionar un dels pagaments fraccionats i pagar al teu ritme.
Pots consultar quines quotes s’adapten més al teu ritme al simulador que apareix al menú flotant de cada programa. L’import màxim fraccionable amb SeQura són 8.000 €. Aquesta opció només està disponible per a targetes de crèdit associades a entitats bancàries espanyoles.

Tens el perfil per entrar al nostre programa?

Bonificacions i ajuts

Empreses i institucions que matriculin 3 o més alumnes: 10%
Estudiants UVic: 10%

Consulta les bonificacions que pots obtenir durant el procés d’admissió.

Aquest programa es pot bonificar a través de la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo (FUNDAE). Una entitat que gestiona el crèdit que les empreses destinen a la formació dels seus treballadors.

Per a més informació sobre la bonificació a través de FUNDAE, posa't en contacte amb nosaltres al telèfon 93 881 55 22 o per correu bonificacio.fundae@uvic.cat

Activitats

Estàs liderant un equip? Saps com mantenir el teu equip motivat per assolir un objectiu comú?
Modalitat:
Idioma: