Transformació digital - foto

Curs d'expert
en Transformació Digital per a Directius (Edició a Vic)

Un programa de Transformació Digital on crearàs el full de ruta i el Pla d’Acció per a la digitalització de la teva empresa.

Híbrida

25 d'abril de 2024

0€ (preu 100% subvencionat)

19 de desembre de 2024

4 hores a la setmana online + 1 jornada mensual presencial

Coorganitza
eada
uvic - logo

El programa "Generació Digital PIMES" és un postgrau 100% subvencionat de formació i mentoria en transformació digital dirigit a directius i responsables d’àrees en PIMES perquè adquireixin els coneixements i habilitats necessàries per impulsar la transformació digital de la seva empresa.  Amb aquest programa aprendràs:

• Dissenyar i implementar del pla de transformació Digital per la teva empresa.
  • Millorar la productivitat i oportunitats de creixement i internacionalització.
  • Entendràs quines oportunitats de negoci ofereix la digitalització a la teva empresa.
  • Compartiràs sessions de networking amb altres persones directives del programa.
  • Coneixeràs casos reals de transformació digital de sectors diferents.
  • Tindràs un pla d’acció per millorar l’eficiència de la teva empresa mitjançant la digitalització i automatització digital.

La Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya juntament amb EADA Business School és una de les entitats formadores del programa, coordinat per l’Escola d’Organització Industrial (EOI), i que forma part de la iniciativa Programes "Generació D" d’impuls a la transformació digital per a les petites i mitjanes empreses, del Ministeri d’Assumptes Econòmics i Transformació Digital (finançat per la UE, NextGenerationEU).

logos transformacio digital