Vés al contingut
place_branding_gestion_territorio

Postgrau
en Place Branding i Gestió Estratègica del Territori

El postgrau per posar en valor la identitat dels territoris

Formació 100% online
Coneixements teòrics i pràctics
Formació genuïna, específica i exclusiva a place branding
Paga la matrícula al teu ritme amb SeQura

Keyfacts


Modalitat
Online

Inici
31 Octubre 2024

Idioma
Espanyol

Edició
4a

Finalització
27 Març 2025

Crèdits
30 ECTS

gdpr*
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce

Què aprendràs?


En Postgrau aquest aprendràs a:

  • Entendre les accions i les estratègies que funcionen avui per promoure ciutats i territoris.
  •  Utilitzar les eines del màrqueting i el branding per atraure la inversió i el talent al teu territori.
  • Utilitzar tot l'ecosistema socioeconòmic per guanyar reputació i posicionar-hi un lloc de forma estratègica.

Equip docent


Direcció

JORDI SAN EUGENIO VELA- foto

JORDI SAN EUGENIO VELA

Doctor en Comunicació Social per la UPF. Màster en Medi Ambient. Catedràtic de Comunicació a la UVic-UCC. Exerceix com a investigador principal en la implementació de projectes de transferència de coneixement.

Xavier Ginesta Portet - foto

Xavier Ginesta Portet

Doctor en Comunicació i Periodisme per la UAB. Professor titular de la UVic-UCC. Docent a l'àmbit del Màrqueting esportiu. Investigador en projectes d'implementació de marques de territori i consultor en comunicació.


  • Fran Cristófol.

    Doctor en Periodisme i Nous Escenaris per la Universitat de Màlaga. Màster en Màrqueting (ESIC) i especialització en màrqueting digital (ICEMD). Professor de la Universitat Loyola de Sevilla. Ha treballat com a redactor al diari El Español i professor a ESIC, Business & Marketing School. És professor col·laborador de diferents escoles de negoci i universitats a Espanya i Llatinoamèrica.


  • Adrià Alsina Leal.

    Doctor en Comunicació per la UVic · UCC. Professor associat de la UVic-UCC. Ha treballat com a consultor per a diverses organitzacions internacionals com l'OCDE o el Grup Banc Mundial. El 2017 va viure el referèndum sobre la independència de Catalunya des de dins, com a cap de Comunicació de l'Assemblea Nacional Catalana.


  • Marc Compte Pujol.

    Doctor en Comunicació per la Universitat Ramon Llull de Barcelona. Màster en Estratègia i Creativitat Publicitàries a Blanquerna URL. Màster en Direcció de Cinema a ESCAC-UB. Llicenciat en Comunicació Audiovisual per la Universitat Pompeu Fabra. Expert en place branding. Ha treballat com a planner en agències de comunicació, consultoria estratègica i creació de continguts. Actualment, és professor de la UOC.


  • Joan Frigola Reig.

    Doctor en Comunicació i llicenciat en Comunicació Audiovisual per la Universitat de Barcelona (UB). Professor agregat de la UVic UCC. Les seves línies de recerca se centren en la comunicació en l'àmbit de la salut, el branding i l'educació. Imparteix docència als graus de Comunicació Audiovisual, Periodisme i Publicitat i Relacions Públiques de la UVic-UCC.


  • Chelo Morillo.

    Doctora en Comunicació per la Universitat Ramon Llull de Barcelona. Màster en màrqueting per l'Institut Superior de Màrqueting (ISM) de Barcelona. Postgrau en Gestió Empresarial. Llicenciada en sociologia per la Universitat de Barcelona. Consultora en Màrqueting i professora associada a la UVic-UCC, campus Manresa. Ha publicat el llibre Marca Barcelona. Creació duna identitat (Profit, 2018). Col·laboradora de The Place Brand Observer.


  • Jordi Badia Perea.

    Doctor en Comunicació i Periodisme per la UAB i màster de Recerca i Comunicació en periodisme per la UAB. Llicenciat en humanitats per la UOC. Professor associat de la Universitat Autònoma de Barcelona. També ha estat professor associat de la UVic-UCC. Ha impartit classes d'escriptura periodística, periodisme esportiu, periodisme econòmic i gabinets de comunicació. Ha estat director de comunicació del FC Barcelona (2003-2008) i de l'Ajuntament de Martorell (2011-2015). Alcalde de Calaf des del 2015.


  • Cristina Fernández Rovira.

    Doctora en Sociologia i Antropologia per la UCM. Llicenciada en Periodisme (UAB) i en Ciències Polítiques (UNED). Professora a temps complet a la UVic-UCC. Investigadora interessada a les noves formes de comunicació, la influència de les xarxes socials entre els joves i les marques de territori. Ha exercit de periodista a diferents mitjans de comunicació


  • Gorka Zamarreño Aramendia.

    Doctor en Ciències de la Comunicació per la Universitat de Màlaga. Llicenciat en Geografia i Història per la Universitat del País Basc. És professor d'organització d'empreses a la Universitat de Màlaga. Desenvolupa les seves investigacions sobre sistemes d'indicació geogràfica, patrimoni enogastronòmic i desenvolupament rural sostenible en perspectiva històrica.


  • Daniel Gutiérrez.

    Llicenciat en història per la UB. Màster en Comunicació i Lideratge per la UAB i el Postgrau en Direcció d'empreses per l'IDEC. Especialista en la gestió sostenible del patrimoni cultural i natural, realitza projectes a l'àmbit del planejament urbanístic, la planificació estratègica, el desenvolupament turístic i el màrqueting territorial associats als ODS de l'Agenda 2030.


  • Josep Jonàs Cortés.

    Graduat en Empresarials, Llicenciat en Investigació de Mercats i Màster en Direcció d´Empreses per la UOC. PDD per IESE. Doctorant a la UVic-UCC. Expert en organització d´esdeveniments. Ha treballat més de 30 anys a FIRA BARCELONA i actualment és directiu a NEBEXT, organitzador d'esdeveniment a nivell nacional.


  • Elena de los Reyes Cruz Ruiz.

    Llicenciada en Administració i Direcció d´Empreses per la Universitat de Màlaga. Màster en Direcció i Planificació del Turisme de la Universitat de Màlaga. Especialitzada en el sector turístic, el place branding i el màrqueting gastronòmic. Pertany al grup de recerca SEJ 121: Mediterrani Econòmic i és membre de l'Institut Universitari de Recerca d'Intel·ligència i Innovació Turística (i3t) de la UMA.


  • Raquel Pallejà de Mingo.

    Graduada en Disseny Gràfic i Comunicació per BAU. Màster Universitari en Disseny i Direcció d´Art per Elisava. Postgraduada en Gestió i comunicació d‟un projecte de disseny aplicat, per l‟ISEC Lisboa. Forma part de l'equip d'Eumo, com a dissenyadora, gràfica i és docent a Elisava i Shifta.


Casos d'èxit


eudald - foto

Posar en valor el territori, creant marques amb un fort arrelament amb les persones gràcies al màrqueting i el brànding

Eudald Sellarés, Regidor de Promoció Econòmica - Ajuntament de Manlleu

Procés d'accés


El procés d’admissió comença amb una primera entrevista on s’avaluarà la teva candidatura. L’objectiu de l’entrevista és el de garantir que la formació és adequada a les teves necessitats i que en puguis treure el màxim rendiment així com també assegurar la qualitat del grup que cursarà el programa.


Un cop finalitzat el procés d’admissió, has d’omplir el formulari de preinscripció i fer el pagament del 10% del preu del programa (mínim 200€).  

Aquest import va a compte de la matrícula i et reserva una plaça en el programa. Aquest import no està subjecte a descomptes. 


Si has estat admès al programa, podràs escollir formalitzar la matrícula abonant l'import en un únic pagament, o seleccionar un dels pagaments fraccionats i pagar al teu ritme. 
Pots consultar quines quotes s’adapten més al teu ritme al simulador que apareix al menú flotant de cada programa. L’import màxim fraccionable amb SeQura són 8.000 €. Aquesta opció només està disponible per a targetes de crèdit associades a entitats bancàries espanyoles. 


Tens el perfil per entrar al nostre programa?

Bonificacions i ajuts


Empreses i institucions que matriculin 3 o més alumnes: 10%
UVIC Alumni: 10%
Estudiants UVic: 10%

Consulta les bonificacions que pots obtenir durant el procés d’admissió.


Aquest programa es pot bonificar a través de la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo (FUNDAE). Una entitat que gestiona el crèdit que les empreses destinen a la formació dels seus treballadors.

Per a més informació sobre la bonificació a través de FUNDAE, posa't en contacte amb nosaltres al telèfon 93 881 55 22 o per correu bonificacio.fundae@uvic.cat 


Activitats


Vine al Virtual Open Day (VOD) del 13 al 15 de maig i resol tots el teus dubtes amb la coordinació del programa
Modalitat: 
Online
  |  
Idioma: 
Català
Espanyol
  |  
Preu: 
Inscripció gratuïta