Preguntes freqüents

És pot cursar una formació sent professional en actiu?

Tots els programes de l’Escola de Postgrau estan especialment dissenyats perquè els puguis combinar amb l’activitat professional sense haver de comprometre cap de les teves obligacions. Oferim ensenyament en horaris fora de la jornada laboral i multi modalitat: en línia, presencial o híbrida.

Puc demanar assessorament si no tinc clar quina formació em pot ajudar?

És molt comú estar en una etapa professional que no encaixa amb els teus plans de futur. El cert és que és complicat desxifrar quin és el camí que et portarà més de pressa a aconseguir els teus objectius. Per aquest motiu, posem a la teva disposició una videotrucada amb un expert en orientació professional i així puguis rebre una recomanació personalitzada basada en la teva situació.

Ja tinc estudis de màster o posteriors, l’oferta formativa és també per mi?

I tant. Vivim en una societat que evoluciona i creix constantment. Per aquest motiu tenim programes flexibles que s’adapten a les necessitats canviants. El nostre objectiu és trobis una formació específica que et doni les eines necessàries per donar resposta a reptes actuals.

Com puc començar el procés d’admissió si ja sé quina formació vull fer?

A la pàgina del programa, busca el botó “inicia el procés d’admissió”. Has d’omplir un breu formulari perquè et puguem contactar i programar la primera videotrucada.

Perquè hi ha un procés d’admissió?

Quan es reuneix a un grup de persones amb objectius professionals alineats, amb motivació, i oberts de ment per aprofitar el ventall de possibilitats que una educació superior d'aquest estil ofereix, es creen sinergies i els resultats s'eleven exponencialment, conduint a resultats espectaculars. Per aquest motiu, ens assegurem que hi ha un encaix real entre la formació i els objectius de cada persona.

Puc accedir a la formació continuada si encara no he acabat els estudis de grau?

Et pots preinscriure i matricular presentant el teu expedient acadèmic en el procés d'admissió i presentant el títol una vegada acabat el grau. Per a obtenir el títol del programa has de presentar el teu títol del grau com a mínim dos mesos abans de finalitzar el màster o postgrau. En cas de no presentar-ho, aconseguiràs el certificat d'especialització universitari.

Un cop matriculat, podré realitzar pràctiques?

La majoria de programes no tenen pràctiques obligatòries en centres externs. Tanmateix, els estudiants que vulguin, poden optar a fer unes pràctiques extracurriculars. Aquests casos requereixen una aprovació prèvia de la coordinació del programa i el servei de carreres professionals.

S’apliquen bonificacions al preu de la matrícula?

Cada programa té bonificacions per col·lectiu, sigui una empresa, institució, o de la comunitat UVic i pel teu perfil. La bonificació total que se’t pot aplicar en màsters i postgraus la coneixeràs en l’entrevista d’admissió.

Puc fraccionar el pagament de la matrícula?

Tots els nostres programes tenen l’opció de pagament fraccionat amb SeQura perquè puguis fer la formació ara i pagar al teu ritme. Pots consultar quines quotes s’adapten més al teu ritme al simulador que apareix a la pàgina de cada programa. L’import màxim fraccionable amb SeQura són 8.000 €. Aquesta opció només està disponible per a targetes de crèdit associades a entitats bancàries espanyoles.

Al moment de pagar l’import de la matrícula, podràs escollir el pagament fraccionat amb SeQura i fraccionar el pagament amb les quotes que més et convinguin. Un cop hagis triat el teu mètode de pagament, rebràs un sms de SeQura i veuràs tota la informació relacionada amb el teu pagament. Segueix els passos fins a finalitzar la compra i SeQura et mantindrà informat de l’estat del teu pagaments per correu electrònic.

Què puc fer si no trobo cap programa que respongui a les meves necessitats formatives?

Tenim l’opció de fer formació a mida per empreses. Posem un equip acadèmic professional que estudiarà les vostres necessitats i crearan un pla d’estudis adaptat a les necessitats formatives que tingueu.