comercial

Direcció comercial i vendes

Lidera el teu equip cap al màxim potencial de vendes i rendibilitat

Aprèn a dissenyar i gestionar un Pla Comercial de Vendes
Sessions presencials a Vic
Professorat expert en vendes i rendibilitat
Paga la matrícula al teu ritme amb SeQura

Novembre 2024

Espanyol

Juny 2025

Divendres de 16:00 a 19:30 h

Coorganitza
logo eada

A dissenyar i gestionar un Pla Comercial de Vendes per qualsevol empresa independentment de la mida o el sector i que doni resposta a la complexitat de l’entorn actual. El programa en Direcció Comercial i de Vendes et permet potenciar les teves habilitats de lideratge i gestió d’equips de venda i tenir les eines per treballar la motivació d’equips comercials, la innovació, la comunicació i el treball en equip.

• Dissenyar el pla estratègic de qualsevol negoci i planteja noves estratègies comercials amb la capacitat adaptativa que requereix l’entorn actual.
  • Entendre la dimensió estratègica i operativa dels sistemes de fixació de preus més idònia segons el mercat.
  • Utilitzar els sistemes de gestió per facilitar la monitorització integral de l’activitat comercial per garantir un procés d’optimització continuada.
  • La micro-segmentació, eficiència organitzativa, pricing estratègic i operatiu, gestió de conflictes, CRM i monitorització integral de l’activitat comercial, Key Account Manager, gestió del talent, lideratge i innovació continuada.

Podràs crear, liderar i gestionar els plans comercials de venda que et permetin arribar als objectius de vendes i rendibilitat de l’empresa amb les màximes garanties.

toni

Toni Pinar

Llicenciat en Econòmiques i Administració d'Empreses per la Universitat Autònoma de Barcelona i diplomat en Direcció de Màrqueting per EADA. Professor associat del departament d'Economia d'Empresa de la Universitat Autònoma de Barcelona i EADA, on dirigeix el programa Direcció Comercial i de Vendes.

• Emma De Llanos.

Directora d'Executive Education d'EADA i professora al Departament d'Estratègia, Lideratge i Persones.

• Jordi Gili.

Managing Director d'Execus Professional Services on assessora equips de vendes B2B en l'ús de xarxes socials per al desenvolupament de negoci.

• Moira Bortagaray.

Coach executiva i les àrees d'especialització són lideratge, eficàcia personal, comunicació, creativitat aplicada a dissenyar nous escenaris tant professionals com personals.

• José Carlos Gonzalvo.

Formador per a directius i consultor en empreses públiques i privades.

• Victor Moliner Mosquera.

Professor. Director General de CoreTarget Consulting, les àrees d'especialització són Estratègia i Màrqueting, Política de Distribució, Preus i Vendes.

• David Ortega Martínez.

Consultor estratègic de Màrqueting, Operacions i Desenvolupament de Negoci Internacional. Actualment Director Comercial del Grup Moventia.

• Esther Somoza Rodríguez.

Consultora i formadora en àrees de lideratge d'equips i persones i de desenvolupament d'habilitats de la comunicació efectiva.

• Juanjo Tordera.

Consultor d'empreses com Barna Consulting Group i Navarro Consultores.

• Martín Vivancos Giménez.

Va treballar com a directiu a la Secretaria General d'Esports de Catalunya i a empreses com Abertis, Acieroid, Agbar, Banesto, Henkel Ibèrica, Max Mara, Pirelli, Promsa, Wrigley i Xerox, entre d'altres.

• Albert Pàmies.

Economista i llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses, especialitzat en Estratègia empresarial, Direcció Comercial i Màrqueting.

• Lucía Langa.

És Senior Executive Coach acreditada per AECOP/EMCC. Professora del Departament d'Estratègia, Lideratge i Persones d'EADA i Directora del Màster de Lideratge.

• Juan Jardón.

Enginyer Industrial, PDD a IESE, DIBEX a ISDI i soci col·laborador del Food Service Institute amb àmplia experiència en els sectors de Gran Consum, Distribució i Consultoria.

El procés d’admissió comença amb una primera entrevista on s’avaluarà la teva candidatura. L’objectiu de l’entrevista és el de garantir que la formació és adequada a les teves necessitats i que en puguis treure el màxim rendiment així com també assegurar la qualitat del grup que cursarà el programa.

Un cop finalitzat el procés d’admissió, has d’omplir el formulari de preinscripció i fer el pagament del 10% del preu del programa (mínim 200€).

Aquest import va a compte de la matrícula i et reserva una plaça en el programa. Aquest import no està subjecte a descomptes.

Si has estat admès al programa, podràs escollir formalitzar la matrícula abonant l'import en un únic pagament, o seleccionar un dels pagaments fraccionats i pagar al teu ritme.
Pots consultar quines quotes s’adapten més al teu ritme al simulador que apareix al menú flotant de cada programa. L’import màxim fraccionable amb SeQura són 8.000 €. Aquesta opció només està disponible per a targetes de crèdit associades a entitats bancàries espanyoles.