turisme esportiu

Explorant Destinacions Destacades en el Turisme Esportiu: Una Experiència del Màster en Gestió Esportiva i Màrqueting

Dins del marc formatiu del Màster en Gestió Esportiva i Màrqueting, els alumnes han tingut l'oportunitat de conèixer de primera mà la gestió de diverses empreses i organitzacions en dues destinacions rellevants en el camp del turisme esportiu.

La primera parada del recorregut va ser al Club Natació Banyoles, on es van explorar els camps d'entrenament de rem, piragüisme i natació, així com la seva integració amb altres activitats i vies de finançament de l'entitat. Després, van tenir l'oportunitat de conèixer l'evolució d'Agenda Sports & Elements, la primera agència receptiva de turisme esportiu del país, de la mà de Miquel Juncà.

La següent visita va tenir lloc a Girona, on es van descobrir les instal·lacions del GEIEG de la mà de Nuri Frigola. Aquí, es van centrar en conèixer la tasca del departament comercial per satisfer les necessitats dels grups i equips que visiten la ciutat i el Club.

Sortint del GEIEG, van embarcar-se en una ruta en bicicleta per explorar alguns dels principals atractius turístics de Girona i visitar diversos allotjaments i establiments, com The Service Course i l'Hotel Ultona, que s'han especialitzat i han adaptat l'oferta al públic cicloturista.

La jornada va tancar amb una interessant conversa amb Eduard Kirschner, de Cicloturisme i Medi Ambient, que va compartir com la seva companyia s'ha adaptat a l'evolució del mercat, del perfil dels ciclistes i de les tendències del sector.

Aquesta immersió en destinacions rellevants del turisme esportiu ha proporcionat als alumnes una comprensió més profunda dels reptes i oportunitats d'aquest sector, destacant la importància de l'adaptabilitat i la visió estratègica en la gestió i el desenvolupament del turisme esportiu.

👉🏻 Compartim el videoresum de la jornada clicant en aquest enllaç