FOTO NOTÍCIA

Formacions Microcredencials: Una Oportunitat d'Aprenentatge Eficient i Flexible

L'Escola de Postgrau de la UVic ha llançat una oferta de formacions microcredencials, que es tracta de certificacions que validen l’aprenentatge obtingut en experiències formatives de curta durada. Aquestes certificacions són ideals per a estudiants i professionals que volen actualitzar els seus coneixements i habilitats en temes concrets de manera ràpida i eficient.

Les formacions microcredencials

Les formacions microcredencials certifiquen l'adquisició d'habilitats específiques, proporcionant una manera directa i pràctica de millorar el perfil professional. Aquestes formacions inclouen materials didàctics de qualitat, treball personal, testos d'autoavaluació, i el suport constant del professorat a través de fòrums i correu electrònic. A més, els participants tenen accés a l'aula virtual durant un període determinat, el que permet una major flexibilitat i adaptabilitat als horaris personals i professionals.

Formació flexible i especialitzada

Aquesta oferta formativa de la UVic respon a les demandes més actuals del mercat laboral, tant per part de les empreses com dels professionals. La institució ha elaborat una formació flexible i especialitzada, que es posiciona com la clau del futur de l’educació superior. Amb aquesta iniciativa, la UVic reafirma el seu compromís amb la innovació educativa i l’adaptació a les necessitats canviants de la societat.

En un món on els canvis són constants i la tecnologia evoluciona ràpidament, una cultura eficaç de lifelong learning és fonamental. Aquesta cultura garanteix que tothom pugui adquirir els coneixements, les habilitats i les competències necessàries per prosperar tant en la vida personal com en la professional. Les formacions microcredencials són una peça clau en aquesta estratègia de formació contínua, oferint una solució pràctica i accessible per a tots aquells que desitgen mantenir-se al dia i millorar les seves perspectives laborals.

Per què escollir les formacions microcredencials de la UVic?

1. Certificació Reconeguda: Obteniu una certificació que valida oficialment les vostres noves habilitats i coneixements.
  2. Flexibilitat: Accés a l'aula virtual i materials didàctics en qualsevol moment, adaptant-se als vostres horaris.
  3. Suport Continu: Professorat disponible a través de fòrums i correu electrònic per resoldre qualsevol dubte.
  4. Actualització Professional: Milloreu el vostre perfil professional amb coneixements actualitzats segons les demandes del mercat laboral.
  5. Qualitat Educativa: Formacions dissenyades per experts, garantint un aprenentatge efectiu i aplicable.

Explora l’apartat de cursos del web i uneix-te a la comunitat d'aprenents que busquen millorar en els camps professionals i personals. Les formacions microcredencials són més que una certificació; són una porta oberta a noves oportunitats i un futur prometedor.