comunicacio

Donem la paraula als estudiants del postgrau en Comunicació Científica

El Postgrau en Comunicació Científica de la UVic–Eduscopi està dissenyat per preparar l'alumnat per a la pràctica professional de la disciplina. Aquest objectiu és la base de la filosofia «Aprendre fent» que el caracteritza. La gran taxa d'alumnis que es dediquen professionalment a la comunicació científica avala el seu model. A banda, cada any tenim la sort de comptar amb grups d'alumnes espectaculars.

Us compartim alguna de les experiències:

Salva Ferrer, coordinador del postgrau i soci fundador d'Eduscopi ens explica que  les dinàmiques del postgrau estan dissenyades per provar d'incentivar aquestes interaccions. Les trobades de cada promoció i les trobades entre promocions són una mostra d'aquesta unió personal, que molts cops deriva en relacions professionals i que sempre contribueix a reforçar un bon ambient, tan necessari en tots els aspectes de la vida.