Comptabilitat i Finances

Postgrau
en Comptabilitat i Finances

Lidera la conversa comptable i financera a l’empresa.

Avança’t als escenaris futurs
Coneix el detall dels sistemes comptables i tributaris
Aprèn amb la metodologia de la simulació
Paga la matrícula al teu ritme amb SeQura

Semipresencial
Manresa

02/10/24 - 09/01/25 i 05/04/25 - 04/07/25

02/10/24 - 09/01/25 i 05/04/25 - 04/07/25

L’operativa diària, la consolidació i també l’auditoria. El Postgrau en Comptabilitat i Finances et dona els elements d’especialització necessaris per estar al càrrec de la direcció comptable i financera de l’empresa.

• Aprendràs de les dinàmiques de treball basades en la metodologia de la simulació.

• Adquireix un llenguatge econòmic i empresarial adequat, amb un coneixement sòlid dels conceptes i instruments comptables i financers fonamentals

• Obtindràs una visió generalista del procés comptable i financer de les organitzacions i el seu entorn

• Pots accedir al títol de Màster en Direcció Comptable, Financera i Tributària cursant el mòdul de Gestió Fiscal i el Treball Final de Màster.

Jordi Rojas

Llicenciatura en Administració i Direcció d'Empreses (UAB, 1999) i Màster universitari en Comptabilitat, Auditoria i Control de la Gestió (UdL, 2012). Experiència professional en auditoria, gestió i assessorament comptable, mercantil, econòmic, fiscal i laboral.

• Eduard Aregall Romeu.

Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials. Auditor i censor jurat de comptes. Professor dels estudis d’Empresa de la Facultat de Ciències Socials de UManresa.

• Marc Bernadich Márquez.

Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses. Doctor en Creació i Gestió d’Empreses. Director dels estudis d’Empresa de la Facultat de Ciències Socials de UManresa.

• Pere Brachfield Montaña.

Graduat en Comunicació de les Organitzacions. Postgrau Expert en Gestió de Cobrament. Màster en Màrqueting i Administració d’Empreses. Professor de Cash & Credit Management i assessor de PIMEC.

• Sergi Casoliva Sesma.

Llicenciat en Economia per la UAB. Màster en Borsa i Mercats Financers per la IEB. Va obtenir la certificació en “Certified Advisor” (CAd) i és candidat a l’examen CFA nivell III. Membre de l’equip de Caixa d’Enginyers Gestió des de l’any 2019.

• José Antonio Fernández Amor.

Doctor en Dret i professor titular de Dret Financer i Tributari per la UAB.

• Ricard Lozano Solsona.

Màster en Finances i Direcció en Economia Financera i és gerent de Chiasa SA i Kre Band SL.

• Antonia Lucena Rosa.

Diplomada en Ciències Empresarials. Consultora sènior de l’àrea de Cobraments i Impagats de Morosólogos Asociados Credit & Risk Management per a empreses multinacionals.

• Ethel Pifarré Roca.

Llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses i té un màster del mateix domini. Sòcia d’auditoria a Busquet - Economistes, Auditors, Estudi Jurídic.

• Jordi Rojas Donada.

Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses. Màster universitari en Comptabilitat, Auditoria i Control de Gestió. Professor coordinador dels estudis d’Empresa de la Facultat de Ciències Socials de UManresa.

• Francesc Rufas Gregori.

Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials. Director d’Enginy Assessors, SL. Professor dels estudis d’Empresa de la Facultat de Ciències Socials de UManresa i UVic-UCC.

• Miguel Ángel Sánchez Huete.

Doctor en Dret i professor de Dret Financer i Tributari en la UAB.

• Jordi Soldevila Calsina.

Diplomat en Ciències Empresarials i té el MBA en Auditoria Interna. Consultor i formador en Finances i Organització Administrativa.

El procés d’admissió comença amb una primera entrevista on s’avaluarà la teva candidatura. L’objectiu de l’entrevista és el de garantir que la formació és adequada a les teves necessitats i que en puguis treure el màxim rendiment així com també assegurar la qualitat del grup que cursarà el programa.

Un cop finalitzat el procés d’admissió, has d’omplir el formulari de preinscripció i fer el pagament del 10% del preu del programa (mínim 200€).

Aquest import va a compte de la matrícula i et reserva una plaça en el programa. Aquest import no està subjecte a descomptes.

Si has estat admès al programa, podràs escollir formalitzar la matrícula abonant l'import en un únic pagament, o seleccionar un dels pagaments fraccionats i pagar al teu ritme.
Pots consultar quines quotes s’adapten més al teu ritme al simulador que apareix al menú flotant de cada programa. L’import màxim fraccionable amb SeQura són 8.000 €. Aquesta opció només està disponible per a targetes de crèdit associades a entitats bancàries espanyoles.

Activitats

Estàs liderant un equip? Saps com mantenir el teu equip motivat per assolir un objectiu comú?
Modalitat:
Idioma:
Espanyol
Preu:
Gratuït
Vine al Virtual Open Day (VOD) del 13 al 15 de maig i resol tots el teus dubtes amb la coordinació del programa
Modalitat:
Idioma: