Vés al contingut
MàsterSportManagement

Màster
en Gestió i Màrqueting Esportiu

Converteix-te en l’expert que demana la indústria de l’esport. Fes de la passió una oportunitat i aprèn com gestionar institucions esportives, esdeveniments que mouen masses i posicionar la marca en el mercat amb tècniques de màrqueting digital aplicat al sector.

87% d’inserció 
laboral
Model híbrid amb presencialitats amb un alt valor afegit
L’únic que et forma en fitness 
i en el retail esportiu
Màrqueting amb els millors d’USA

Keyfacts


Modalitat / Lloc
Semipresencial
 / 
Barcelona
Granollers
Vic

Inici
7 Octubre 2024

Idioma
Anglès
Català

Edició
6a

Finalització
14 Juny 2025

Crèdits
60 ECTS

Horari
Sessions presencials els divendres, de 16.30h a 20.30h. Sessions en línia sincròniques els dimecres, de 18.15h a 20.45h

Partners
Image
Barça Innovation Hub
Image
Logo sport management - 2playbook
Image
Logo sport management - Widener University
Image
Logo sport management - sintagmia
Image
afydad
gdpr*
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce

Què aprendràs?


A donar resposta al gran creixement a la indústria de l’esport durant els darrers anys, tant a nivell estratègic com a nivell operatiu. El Màster en Gestió i Màrqueting Esportiu et permet entendre diferents models de negoci innovadors, et prepara per gestionar institucions esportives i et dona les tècniques per atraure i retenir apassionats de l’esport. 

  • Entén en profunditat el negoci i el funcionament de la indústria esportiva dominant l’anàlisi econòmic i financer per ser capaç de gestionar organitzacions esportives amb efectivitat.
  • Aplica les principals eines i estratègies de màrqueting a la gestió d'empreses i organitzacions esportives per donar valor a la teva marca a ulls del consumidor, posicionar-te en el mercat i atraure seguidors.
  • Aprèn a co-crear i optimitzar una estratègia de continguts a l’entorn digital que integra als aficionats com a consumidors i són peça clau per generar contingut orgànic per la teva marca.
  • Organitza esdeveniments, instal·lacions i projectes de turisme esportiu d’èxit, tot entenent el comportament del teu consumidor a la perfecció.
  • Descobreix com funciona la industria del retail esportiu que mou milions d’euros de facturació amb moda i equipament esportiu.
  • Incorpora tècniques d’innovació per assegurar la continuïtat del negoci i seguir creixent a ritme que demana el mercat.

Equip docent


Direcció

Isaac Taberner

Isaac Taberner

CMO a Osoning. Doctor en Ciències de l’Esport per la UVic-UCC.

Albert Juncà

Albert Juncà

Vicerector de la UVic-UCC. Especialista en sociologia de l’esport, gestió de persones i organitzacions.


  • Marc Menchén.

    Fundador i director de 2Playbook, col·laborador en mitjans de comunicació i professor de comunicació i esport. Llicenciat en Periodisme per la URL. Va fundar el primer diari econòmic de l’esport, Palco23, i el 2020 va liderar la posada en marxa de 2Playbook, la plataforma de negocis per a la indústria de l’esport.


  • Joel Rookwood.

    Doctor en Management Studies pel Football Industry Group de la University of Liverpool. Llicenciat en Science and Football per la Liverpool John Moores University. Màster en Sport Management per la University of Leicester. Ha gestionat programes esportius en sis continents i ha treballat en més de 170 països des del 1999.


  • Oriol Serra.

    Fundador de Nektria. Cluster Manager de INDESCAT, clúster esportiu  català. Llicenciat en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport (CAFiE), Gestió Esportiva per la Universitat de Barcelona. 
    Graduat en Business Administration and Management per la UOC. 


  • August Tarragó.

    Director general de Sintagmia. President de l’ Associació d’Empresaris de Clubs Catalans de Fitness (ADECAF). Llicenciat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport per l’INEFC. Màster en direcció financera per EADA. Màster en gestió pública per la UPF.


  • Òscar Duran.

    Director d’equipaments esportius a l’Ajuntament de L’Hospitalet de Llobregat. Professor universitari de planificació i gestió d’organitzacions esportives. Llicenciat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport per l’INEFC. Màster en Gestió Pública. Postgrau en Gestió Econòmica d’Enitats Esportives per la UB. 


  • Sergi gonzález.

    Col·laborador del FC Barcelona. Manager del portfoli acadèmic del Barça Innovation Hub.
    Graduat en Business Administration per la Universitat de Girona. Màster en gestió d'entitats esportives. Màster en Direcció, Logistíca i compres per la UOC.


  • Toni Ruiz.

    Cap de comunicació corporativa FC Barcelona (2017-2022). Cap de premsa FC Barcelona (2000-2017). Llicenciat en Periodisme per la UAB. Màster en Direcció de Màrqueting Estratègic d’Entitats Esportives per la UB. Especialista en comunicació corporativa, mitjans de comunicació i gestió de crisis.


  • Xavier Ginesta.

    Professor de Màrqueting Esportiu a la UVic-UCC. Autor dels llibres La disneyització del futbol i Les multinacionals de l’entreteniment. Futbol, diplomàcia, identitat i tecnologia. Graduat en Periodisme per la UAB. Doctor en Comunicació i Periodisme per la UAB. Especialista en comunicació d’organitzacions esportives.


  • Brian Larson.

    Professor de Màrqueting Esportiu a la Widener University (WU), Philadelphia, USA. Director de l’Sport Management Advisory Board de la WU. Llicenciat en Màrqueting pel Chadron State College. Doctor en Màrqueting per la Oklahoma State University. Ha assessorat els Philadelphia Eagles, els 76ers i els Phillies en el camp de la satisfacció dels fans.


  • Bob Schwartz.

    Vice President de Màrqueting a Spectra Venue Management. Llicenciat en Gestió Esportiva. Màster en Organizational Dynamics. Vinculat a la indústria del màrqueting esportiu des de 1991 en companyies com Comcast, Comcast Spectator i Spectra Venue Management. 


  • Norman Vosschulte .

    Director de Fan Experience and Sustainability als Philadelphia Eagles de la NFL. Graduat en Arts Dramàtiques pel Herbert Berghof Institute. Vinculat a la indústria de l’entreteniment des de 2005 amb una llarga experiència a Walt Disney World i Walt Disney Company.


  • Oriol Sallent.

    Director d’operacions a Transpyr Coast to Coast i a Sea Otter Europe. Consultor especialitzat en turisme i esport. Llicenciat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport per l’INEFC. Doctor en Esport i Turisme per la UdG.


  • Maurici Carbó.

    Director de Sports Tourism Consulting. Professor i formador de l’Organització Mundial del Turisme (UNWTO). Graduat en Turisme per la UdG. Màster en Direcció i Planificació Turística per la UdG.


  • Agnès Güell.

    Codirectora d’Extrem Team. Secretària Tècnica del Club de Màrqueting de Turisme Esportiu del Patronat de Turisme Costa Brava-Girona. Llicenciada en Humanitats.


  • Jordi de San Eugenio.

    Professor de la Facultat d’Empresa i Comunicació de la UVic-UCC. Adjunt al Vicerectorat de Recerca i Transferència de Coneixement de la UVic-UCC. Llicenciat en Geografia i Periodisme. Màster en Medi Ambient. Doctor en Place Branding per la Universitat Pompeu Fabra.


  • Àlex Armero.

    Director del Departament de Persones a Duet Sports. Llicenciat en Dret per la UB. Màster en Direcció de Recursos Humans per ESERP Business & Law School. Tècnic intermedi en Prevenció de Riscos Laborals.


  • Daniel Serrano.

    Director d’operacions de CET10. Director de producte del Grup DUET Sports. Postgrau en Gestió d’Instal·lacions Esportives.


  • Andrés de la Dehesa.

    Fundador i CEO de Sportmas. Presdient de la Asociación Española de Fabricantes y Distribuidores de Artículos Deportivos (AFYDAD). Membre del consell directiu de la Federation of the European Sporting Goods Industry. Diplomat en Direcció de Màrqueting per EADA Business School. Diplomat en Màrqueting Estratègic per ESIC Business & Marketing School.


  • Albert valero.

    Consultor de Marketing en Marketing en ciclisme i triatló. Professor en Màster en Marketing Digital i Big Data, Màster en MBA, Màster en Global Sports Marketing de Laliga Business School. 


  • Albert Mundet.

    Director General - CEO de Barça Innovation Hub (FC Barcelona) Graduat per la Universitat de Barcelona, Màster en SCience and technology Studies per la Universitat de Salamanca. Màster en Media Studies & Management, innovation Management Track. 
     


  • Miguel ángel.

    CEO de FinalScore i es responsable dels medis del Real Madrid. Consultor creatiu de marca en Board Member. 


  • Tracy Jones.

    Professor adjunt a l’escola de Business Administration a l’Universitat de Widener. Fundador i Director Executiu de PA4WN Lab, ONG per comissaris, Creatius, socis de pensament i assessors de confiança que preparen els atletes per al que ve (PA4WN)™. Graduat en Accouting & Sport Management per la Widner University. Màster en Science.


Casos d'èxit


Xevi Barriobero Clotet

“Al llarg del curs hem conegut amb professionals i empreses vinculades a la gestió esportiva. Aquesta interacció directa i gairebé individualitzada amb tots ells m'ha permès teixir una potent xarxa de contactes”.

Xevi Barriobero Clotet, Assessor en esports i promoció i desenvolupament de projectes esportius a l'Ajuntament de Vic
Laia Flaux Visent

“La metodologia de fer classes teòriques però amb component pràctic de fer visites i també casos pràctics, és una manera molt clara d'aplicar i entendre com i perquè s'aplica cert criteri a l'hora de treballar, prendre decisions i tenir responsabilitats".

Laia Flaux Visent, Departament de booking/reserves Pas de la Casa Grau Roig (S.A.E.T.D.E, Grandvalira)

Procés d'accés


El procés d’admissió comença amb una primera entrevista on s’avaluarà la teva candidatura. L’objectiu de l’entrevista és el de garantir que la formació és adequada a les teves necessitats i que en puguis treure el màxim rendiment així com també assegurar la qualitat del grup que cursarà el programa.


Un cop finalitzat el procés d’admissió, has d’omplir el formulari de preinscripció i fer el pagament del 10% del preu del programa (mínim 200€).  

Aquest import va a compte de la matrícula i et reserva una plaça en el programa. Aquest import no està subjecte a descomptes. 


Si has estat admès al programa, podràs escollir formalitzar la matrícula abonant l'import en un únic pagament, o seleccionar un dels pagaments fraccionats i pagar al teu ritme. 
Pots consultar quines quotes s’adapten més al teu ritme al simulador que apareix al menú flotant de cada programa. L’import màxim fraccionable amb SeQura són 8.000 €. Aquesta opció només està disponible per a targetes de crèdit associades a entitats bancàries espanyoles. 


Tens el perfil per entrar al nostre programa?

Bonificacions i ajuts


Empreses i institucions que matriculin 3 o més alumnes: 10%
UVIC Alumni: 10%
Estudiants UVic: 10%

Consulta les bonificacions que pots obtenir durant el procés d’admissió.


Aquest programa es pot bonificar a través de la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo (FUNDAE). Una entitat que gestiona el crèdit que les empreses destinen a la formació dels seus treballadors.

Per a més informació sobre la bonificació a través de FUNDAE, posa't en contacte amb nosaltres al telèfon 93 881 55 22 o per correu bonificacio.fundae@uvic.cat 


Cursos relacionats

Comunicació Cientifica
10 mesos Preinscripció oberta
Comunicació Científica
10 mesos Preinscripció oberta