Vés al contingut
Comunicació Cientifica

Curs d'expert
en Comunicació Científica

Reivindica el valor la investigació científica, fes-la més accessible i comunica-la a la societat.

78 Titulats
Classes presencials a Barcelona
Sessions dinàmiques basades en la filosofia “Aprendre fent”
Paga la matrícula al teu ritme amb SeQura

Modalitat / Lloc
Videoconferència

Inici
Octubre del 2024

Espanyol

Edició
8a

Finalització
Juliol del 2025

Crèdits

Horari
Divendres, de 16.00h a 21.00h

eduscopi - foto

Què aprendràs?

Aquest curs està dissenyat per palesar els beneficis personals, institucionals i socials que es deriven de les activitats de comunicació social de la ciència. En aquest sentit es tracta d’un curs adreçat tant a professionals de la recerca, com de la comunicació i de la divulgació que vulguin aprofundir en les tècniques i canals existents per comunicar la ciència.

Les sessions i l’assessorament continu preparen als assistents  per exercir diverses activitats professionals relacionades amb la comunicació de la ciència, com ara el periodisme científic, la producció de continguts de comunicació científica en diversos formats (llibres, revistes, blogs, vídeos, ràdio, etc.); també aporta una base a partir de la qual desenvolupar l'activitat professional en departaments de comunicació, divulgació i transferència de coneixement en el marc d'institucions dedicades a la recerca científica, a la pràctica mèdica o a la comunicació ambiental.

Es tracta d’un curs eminentment pràctic en què bona part de l’aprenentatge s’adquireix mitjançant la producció de recursos comunicatius, educatius i divulgatius en diferents formats, i gràcies a l’avaluació creuada entre els participants i al seguiment rebut per part dels docents.

Per més informació, consulteu el web d'Eduscopi.

El proper curs 2020/2021 tindrà inici la 3a edició del Postgrau en Comunicació Científica amb l'objectiu d'oferir una formació més amplia en aquest àmbit.

Equip docent

Direcció

Salva Ferré

Fundador i codirector de l'empresa Eduscopi, dedicada a la comunicació, divulgació i educació científica.

Sergi Solà

Coordinador del Grau en Periodisme, Facultat d'Empresa i Comunicació de la UVic-UCC.

Procés d'accés

El procés d’admissió comença amb una primera entrevista on s’avaluarà la teva candidatura. L’objectiu de l’entrevista és el de garantir que la formació és adequada a les teves necessitats i que en puguis treure el màxim rendiment així com també assegurar la qualitat del grup que cursarà el programa.

Un cop finalitzat el procés d’admissió, has d’omplir el formulari de preinscripció i fer el pagament del 10% del preu del programa (mínim 200€).

Aquest import va a compte de la matrícula i et reserva una plaça en el programa. Aquest import no està subjecte a descomptes.

Si has estat admès al programa, podràs escollir formalitzar la matrícula abonant l'import en un únic pagament, o seleccionar un dels pagaments fraccionats i pagar al teu ritme.
Pots consultar quines quotes s’adapten més al teu ritme al simulador que apareix al menú flotant de cada programa. L’import màxim fraccionable amb SeQura són 8.000 €. Aquesta opció només està disponible per a targetes de crèdit associades a entitats bancàries espanyoles.

Bonificacions i ajuts

Empreses i institucions que matriculin 3 o més alumnes: 10%
Estudiants UVic: 10%

Consulta les bonificacions que pots obtenir durant el procés d’admissió.

Aquest programa es pot bonificar a través de la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo (FUNDAE). Una entitat que gestiona el crèdit que les empreses destinen a la formació dels seus treballadors.

Per a més informació sobre la bonificació a través de FUNDAE, posa't en contacte amb nosaltres al telèfon 93 881 55 22 o per correu bonificacio.fundae@uvic.cat

Cursos relacionats

Comunicació Científica