ecografia vascular

Ecografia vascular, punció ecoguiada i cures de dispositius d'accés vascular

Forma't en la utilització de sistemes d'ultrasons per a identificar estructures corporals, alteracions que suggereixin patologia i com a suport en l'accés vascular del pacient.

Aprèn a identificar estructures corporals, alteracions que suggereixin patologia i com a suport en l'accés vascular del pacient.
Adreçat a professionals en actiu: Grau en infermeria de 4t curs i Grau en medicina de 5è i 6è curs.
Part teòrica i part pràctica en grups reduïts i treball autònom.
Curs impartit per Critical Care Learning, i compta amb l'Aval SEEIUC (Sociedad Española de Enfermeria Intensiva y Unidades Coronarias).

Modalitat / Lloc
Vic

Inici
9 de juliol de 2024

Preu

Català
Espanyol

Edició

Finalització
9 de juliol de 2024

Horari
Dimarts: de 9 a 13h i de 15 a 19h

Col·labora
logo seeiuc

Què aprendràs?

Aprendràs a utilitzar un sistema d'ultrasons per a identificar estructures corporals, alteracions que suggereixin patologia i com a suport en l'accés vascular del pacient.

• Sabràs reconèixer els principis físics de l'ecografia i la seva relació amb els teixits corporals.
  • Identificaràs els diferents equips emissors d'ones, el seu manteniment i la seva aplicació pràctica.
  • Sabràs reconèixer les estructures vasculars i annexes.
  • Coneixeràs els diferents dispositius vasculars disponibles i sabràs seleccionar el més idoni en cada cas.
  • Coneixeràs la tècnica de punció ecoguiada i ecoasistida i les seves complicacions.
  • Aprendràs les cures pel manteniment els dispositius d'accés vascular i reconeixeràs les complicacions.

El curs és impartit per Critical Care Learning compta amb l'Aval SEEIUC (Sociedad Española de Enfermeria Intensiva y Unidades Coronarias). L'empresa aportarà el professorat i material per a la formació (ecògrafs i material de pràctiques).

Equip docent

• Isidro Manrique Ortiz.

Diplomat en infermeria per la Universitat de València.

Infermer en cures intensives i accés vascular amb més de vint anys d'exercici professional. Actualment, desenvolupa la seva activitat en el Consorci Hospitalari Provincial de Castelló, a més de ser ponent en Esalut i Infermeria2.0 i tutor de pràctiques en l'àrea de crítics per a alumnes d'Infermeria de diverses entitats universitàries. Docent de l'àrea de crítics en diversos Màsters Universitaris i coordinador d'accions formatives d'oposicions al Centre d'Estudis Internacionals en Salut. Membre de la SEINAV i SEEIUC. Panell d'Experts INCATIV i CUIDAVEN. Docent acreditat per l'EVES (Escola Valenciana d'Estudis per a la Salut) i ponent en congressos i jornades d'Infermeria.

• Pablo Sánchez Ballesteros.

Diplomat en infermeria per la Universitat de València.

Màster Oficial en Atenció integral al malalt crític i emergències per la Universitat de Barcelona. Màster en Salut Digital. Posseeix una àmplia formació complementària en les àrees de cures crítics i emergències sanitàries. Experiència professional en àrees d'Intensius i Urgències, plantes d'hospitalització i radiodiagnòstic.

Procés d'accés

1. Accedeix al formulari de matrícula online de la pàgina de la formació a la que et vols matricular.

- Has d'utilitzar el teu usuari i contrasenya d'entrada al campus virtual de la UVic-UCC.

- Si és la primera vegada que et matricules a la Universitat, caldrà que et registris prèviament (hauràs d'utilitzar l'opció "No tinc usuari")

- Si ja has estat alumne de la Universitat i no recordes el teu nom d'usuari i contrasenya, per recuperar-la pots utilitzar l'opció "Has oblidat la teva Contrasenya?". Si no recordes quin és el correu personal que vas facilitar quan et vas registrar per primera vegada, posa't en contacte amb nosaltres al 938 815 513 de dilluns a divendres de 09.00 a 14.00 h i de 16.00 a 18.00 h.

2. Omple les dades del formulari de matrícula.

3. Si escau, adjunta la documentació requerida per tramitar la teva matrícula.

4. Selecciona la forma de pagament per abonar la taxa de matrícula. Podràs escollir formalitzar la matrícula abonant l'import en un únic pagament, o seleccionar un dels pagaments fraccionats i pagar al teu ritme. Pots consultar quines quotes s’adapten més al teu ritme al simulador que apareix a la pàgina de cada programa. L’import màxim fraccionable amb SeQura són 8.000 €.

Tens el perfil per entrar al nostre programa?

Bonificacions i ajuts

Aquest programa es pot bonificar a través de la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo (FUNDAE). Una entitat que gestiona el crèdit que les empreses destinen a la formació dels seus treballadors.

Per a més informació sobre la bonificació a través de FUNDAE, posa't en contacte amb nosaltres al telèfon 93 881 55 22 o per correu bonificacio.fundae@uvic.cat

Empreses i institucions que matriculin 3 o més alumnes: 10%
UVIC Alumni: 10%
Estudiants UVic: 10%

Consulta les bonificacions que pots obtenir durant el procés d’admissió.