peer 2 peer -foto

Curs d'expert
en Suport entre iguals

Adquireix les habilitats i eines necessàries per a l'atenció de la salut mental i addicció

Formació presencial
Entendràs el model de recuperació a partir de l'ús de l'experiència pròpia.
Sessions pràctiques
Paga la matrícula al teu ritme amb SeQura

Modalitat / Lloc
Granollers

17 de setembre de 2024

Espanyol

27 de febrer de 2025

Dimarts i dijous de 16:00 a 19:00 h

Col·labora
catedra salut mental

Aquest Curs d'expert en Suport entre iguals, està dissenyat per mostrar els beneficis personals, institucionals i socials que es deriven de les activitats de suport entre iguals en l'àmbit de la salut mental.

Es tracta d'un curs adreçat a persones amb experiència viscuda en salut mental que vulguin aprofundir en les tècniques i estratègies per oferir suport entre iguals.

Les sessions i l'assessorament continu preparen els assistents per exercir diverses activitats professionals relacionades amb el suport entre iguals, incloent-hi la gestió de grups de suport, la creació de continguts educatius i el desenvolupament d'activitats comunitàries en diversos formats.

gemma prat

Gemma Prat i vigué

Directora Adjunta de la Càtedra de Salut Mental. Directora de Rehabilitació i PSI i Llars amb Suport de Salut Mental – Fundació Althaia. Dra. en Psicologia.

Per accedir a aquesta formació cal realitzar una entrevista amb la coordinadora del programa.

Omple el formulari de contacte per sol·licitar-la indicant en quina franja horària prefereixes fer-la

Aquest programa es pot bonificar a través de la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo (FUNDAE). Una entitat que gestiona el crèdit que les empreses destinen a la formació dels seus treballadors.

Per a més informació sobre la bonificació a través de FUNDAE, posa't en contacte amb nosaltres al telèfon 93 881 55 22 o per correu bonificacio.fundae@uvic.cat