bioètica

Curs de Bioètica en la pràctica clínica

Aprèn conceptes, principis i procediments propis de la bioètica

Analitza i argumenta la presa de decisions a nivell sanitari i social des d'una perspectiva ètica
Casos clínics, materials complementaris i tutorització al llarg del curs
Dirigit a professionals de l'àmbit de la salut i social: medicina, infermeria, psicologia, investigació clínica, treball social, etc.
Professorat expert en bioètica

Modalitat

15 d'abril de 2024

Espanyol

15 de juny de 2024

Coorganitza
bioetica
cures

• Introduir i familiaritzar els alumnes en els conceptes, principis i procediments propis de la bioètica.
  • Aprendre a identificar els problemes ètics de la pràctica assistencial.
  • Aprendre a analitzar i argumentar la presa de decisions des d'una perspectiva ètica.

nuria

Núria Terribas Sala

Jurista, especialitzada en bioètica i biodret

sergio ramos

Sergio Ramos Pozón

Filòsof, professor de bioètica a la UB

• Màrius Morlans Molina.

Metge nefròleg. President del Comitè de Bioètica de Catalunya

• Francisco Montero Delgado.

Filòsof, màster en bioètica

• Sergio Ramos Pozón.

Filòsof, professor de bioètica a la UB

• Núria Terribas Sala.

Jurista, vicepresidenta del Comitè de Bioètica de Catalunya. Directora de la Fundació Víctor Grífols i Lucas i de la càtedra de Bioètica UVic-UCC

• Xavier Gómez-Batiste Alentorn.

Professor de la Facultat de Medicina de la UVic-UCC. Director de la Càtedra de Cures Pal·liatives, UVIC- UCC

1. Accedeix al formulari de matrícula online de la pàgina de la formació a la que et vols matricular.

- Has d'utilitzar el teu usuari i contrasenya d'entrada al campus virtual de la UVic-UCC.

- Si és la primera vegada que et matricules a la Universitat, caldrà que et registris prèviament (hauràs d'utilitzar l'opció "No tinc usuari")

- Si ja has estat alumne de la Universitat i no recordes el teu nom d'usuari i contrasenya, per recuperar-la pots utilitzar l'opció "Has oblidat la teva Contrasenya?". Si no recordes quin és el correu personal que vas facilitar quan et vas registrar per primera vegada, posa't en contacte amb nosaltres al 938 815 513 de dilluns a divendres de 09.00 a 14.00 h i de 16.00 a 18.00 h.

2. Omple les dades del formulari de matrícula.

3. Si escau, adjunta la documentació requerida per tramitar la teva matrícula.

4. Selecciona la forma de pagament per abonar la taxa de matrícula. Podràs escollir formalitzar la matrícula abonant l'import en un únic pagament, o seleccionar un dels pagaments fraccionats i pagar al teu ritme. Pots consultar quines quotes s’adapten més al teu ritme al simulador que apareix a la pàgina de cada programa. L’import màxim fraccionable amb SeQura són 8.000 €.