Vés al contingut
Start-Ups foto

Curs
en Innovació i gestió disruptiva de projectes

Crea solucions guanyadores. Dissenya projectes i idees de negoci que generin benefici econòmic

Formació pràctica i orientada a l'acció
Aprèn a idear i crear noves iniciatives emprenedores
Paga la matrícula al teu ritme amb SeQura
Tria si vols cursar-lo 100% online o presencialment a Vic

Modalitat / Lloc
Híbrida
Vic

Inici
22 de maig de 2024

Preu

Català

Edició
1a

Finalització
19 de juny de 2024

Horari
Dimecres de 18:00 h a 20:00 h

Què aprendràs?

A dissenyar, validar i desenvolupar noves idees de negoci amb una proposta de valor que dona resposta als problemes del teu client a punt per generar benefici econòmic. Està adreçat a persones amb iniciativa que volen dur a terme nous projectes dins del seu entorn laboral i també pels qui volen iniciar-se a l'emprenedoria.

5 sessions on coneixeràs:

• Mètode Lean Startup, coneixeràs que volen els teus clients i estudiaràs la viabilitat econòmica de la idea abans d'invertir temps i diners.
  • Design Thinking, aprendràs la metodologia que et permet crear solucions innovadores pels teus usuaris donant resposta a un únic problema.
  • Business Model Canvas, posaràs en pràctica l'estructura que et permet entendre com oferir una proposta de valor únic i generar benefici econòmic.
  • Validació de Models de Negoci, estudiaràs casos d'èxit i les estratègies de validació més habituals per models de negoci.
  • Startups, emprendre sense capital, faràs l'anàlisi dels esquemes financers més habituals a l'entorn startup i veuràs els camins que et permeten accedir al capital.

Equip docent

• Miquel Àngel Mora.

Emprenedor en sèrie. Ha estat fundador de Yaencontre i de Housfy. És mentor a BCombinator i Startsud Studio.

• Marc Arza.

Cofundador i CEO d'Startsud Studio. Ha estat directiu i membre del consell d'empreses públiques i privades i és professor associat de diverses universitats i escoles de negoci.

Procés d'accés

1. Accedeix al formulari de matrícula online de la pàgina de la formació a la que et vols matricular.

- Has d'utilitzar el teu usuari i contrasenya d'entrada al campus virtual de la UVic-UCC.

- Si és la primera vegada que et matricules a la Universitat, caldrà que et registris prèviament (hauràs d'utilitzar l'opció "No tinc usuari")

- Si ja has estat alumne de la Universitat i no recordes el teu nom d'usuari i contrasenya, per recuperar-la pots utilitzar l'opció "Has oblidat la teva Contrasenya?". Si no recordes quin és el correu personal que vas facilitar quan et vas registrar per primera vegada, posa't en contacte amb nosaltres al 938 815 513 de dilluns a divendres de 09.00 a 14.00 h i de 16.00 a 18.00 h.

2. Omple les dades del formulari de matrícula.

3. Si escau, adjunta la documentació requerida per tramitar la teva matrícula.

4. Selecciona la forma de pagament per abonar la taxa de matrícula. Podràs escollir formalitzar la matrícula abonant l'import en un únic pagament, o seleccionar un dels pagaments fraccionats i pagar al teu ritme. Pots consultar quines quotes s’adapten més al teu ritme al simulador que apareix a la pàgina de cada programa. L’import màxim fraccionable amb SeQura són 8.000 €.

1. Pagament a títol personal amb targeta de crèdit (TPV-terminal punt de venda).

2. Pagament per part de l’empresa. Si una empresa o institució es fa càrrec de la teva matrícula i necessites una factura a nom de l’empresa t’hauràs de posar en contacte amb la Secretaria de Formació Contínua (Tel. 93 881 55 16 / 93 886 12 22).

Tens el perfil per entrar al nostre programa?

Bonificacions i ajuts

Empreses i institucions que matriculin 3 o més alumnes: 10%
Estudiants UVic: 10%

Consulta les bonificacions que pots obtenir durant el procés d’admissió.

Aquest programa es pot bonificar a través de la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo (FUNDAE). Una entitat que gestiona el crèdit que les empreses destinen a la formació dels seus treballadors.

Per a més informació sobre la bonificació a través de FUNDAE, posa't en contacte amb nosaltres al telèfon 93 881 55 22 o per correu bonificacio.fundae@uvic.cat