atenció

Curs
en Atenció comunitària residencial i domiciliària integral i integrada a persones amb malalties avançades

Formació integral per oferir suport holístic a persones amb malalties avançades, integrant coneixements i pràctiques de diverses especialitats hospitalàries

Aborda les necessitats d'atenció pal·liativa en persones amb cronicitat avançada, més enllà dels casos de càncer, i en diversos àmbits del sistema de salut
Enfocament comunitari i residencial
Habilitats clau per professionals
Curs 100% en línia, format per 5 mòduls

Modalitat

Inici
15 d'octubre de 2024

Preu
0 € (preu del programa sense cap mena de certificat) | 25 € (preu del programa amb l'obtenció del certificat d'assistència)

Català

Edició

Finalització
10 de desembre de 2024

Horari
Sessions sincròniques de 15 a 17h els dies: 15 d'octubre i 10 de desembre. I de 15 a 18h els dies: 22 i 29 d'octubre, 5, 12, 19 i 26 de novembre i 3 de desembre de 2024.

Coorganitza
càtedra

Què aprendràs?

Les necessitats d’atenció pal·liativa han evolucionat de manera radical en els darrers 10 anys, envers l’atenció de persones amb cronicitat avançada, de patologies diferents del càncer, i en àmbits diferents del sistema (tots), amb especial èmfasi en la comunitat i el sistema residencial, sense oblidar les diferents especialitats hospitalàries.

• Capacita't per l'atenció integral integrada de persones amb malalties avançades.
  • Molt centrat en adquisició d’habilitats.

Va adreçat a professionals infermers, metges, psicòlegs, treballadors socials, infermers i líders de residències, infermers gestors de cas d'atenció primària i grups cronicitat, serveis hospitalaris i centres cures intermitges.

Equip docent

Direcció

anna

Anna Albó

Metgessa de cures pal·liatives al H. de la Santa Creu de Vic i d’oncologia del CHV.

gloria

Glòria Castro

Infermera en el Sistema Públic de Salut (Hospital de la Santa Creu) com a infermera referent d’atenció intermèdia.

Procés d'accés

1. Accedeix al formulari de matrícula online de la pàgina de la formació a la que et vols matricular.

- Has d'utilitzar el teu usuari i contrasenya d'entrada al campus virtual de la UVic-UCC.

- Si és la primera vegada que et matricules a la Universitat, caldrà que et registris prèviament (hauràs d'utilitzar l'opció "No tinc usuari")

- Si ja has estat alumne de la Universitat i no recordes el teu nom d'usuari i contrasenya, per recuperar-la pots utilitzar l'opció "Has oblidat la teva Contrasenya?". Si no recordes quin és el correu personal que vas facilitar quan et vas registrar per primera vegada, posa't en contacte amb nosaltres al 938 815 513 de dilluns a divendres de 09.00 a 14.00 h i de 16.00 a 18.00 h.

2. Omple les dades del formulari de matrícula.

3. Si escau, adjunta la documentació requerida per tramitar la teva matrícula.

4. Selecciona la forma de pagament per abonar la taxa de matrícula. Podràs escollir formalitzar la matrícula abonant l'import en un únic pagament, o seleccionar un dels pagaments fraccionats i pagar al teu ritme. Pots consultar quines quotes s’adapten més al teu ritme al simulador que apareix a la pàgina de cada programa. L’import màxim fraccionable amb SeQura són 8.000 €.