IA

Transforma el teu negoci amb la intel·ligència artificial

Transforma el teu negoci amb la intel·ligència artificial generativa, destacant en màrqueting, vendes i innovació per obtenir un avantatge competitiu

Fomenta la innovació i aconsegueix un avantatge competitiu
Professorat expert en IA
Tria si vols cursar-lo 100% online o presencialment a Vic
Paga la matrícula al teu ritme amb SeQura

Híbrida

9 de maig de 2024

6 de juny de 2024

5 sessions els dijous de 18 a 20 h (online o presencial). En total seran 25 h (10 h de classe i 15 h de treball autònom).

Amb aquest curs, descobriràs com la intel·ligència artificial pot revolucionar el teu negoci. Aprendràs a aplicar IA generativa per millorar màrqueting, vendes i innovació. Et proporcionarà les eines necessàries per integrar la IA generativa en la teva estratègia de negoci i aconseguir un avantatge competitiu.

Al llarg de les 5 sessions tractaràs temes com:

• L’impacte inevitable de l’IA en les empreses
  • La IA generativa aplicada al màrqueting i les vendes
  • Les automatitzacions i nous productes amb IA generativa

miquel

Miquel Àngel Mora

Emprenedor en sèrie, mentor i inversor a startups.

• Miquel Àngel Mora.

Emprenedor en sèrie. Ha estat fundador de Yaencontre i de Housfy. És mentor a BCombinator i Startsud Studio.

• Marc Arza.

Cofundador i CEO d’Startsud Studio.

• Sandra Ejarque.

Directora de producte i Cofundadora AtheneaEdu.ai

• Manel Sanromà.

Professor de la URV expert en intel·ligència artificial.

1. Accedeix al formulari de matrícula online de la pàgina de la formació a la que et vols matricular.

- Has d'utilitzar el teu usuari i contrasenya d'entrada al campus virtual de la UVic-UCC.

- Si és la primera vegada que et matricules a la Universitat, caldrà que et registris prèviament (hauràs d'utilitzar l'opció "No tinc usuari")

- Si ja has estat alumne de la Universitat i no recordes el teu nom d'usuari i contrasenya, per recuperar-la pots utilitzar l'opció "Has oblidat la teva Contrasenya?". Si no recordes quin és el correu personal que vas facilitar quan et vas registrar per primera vegada, posa't en contacte amb nosaltres al 938 815 513 de dilluns a divendres de 09.00 a 14.00 h i de 16.00 a 18.00 h.

2. Omple les dades del formulari de matrícula.

3. Si escau, adjunta la documentació requerida per tramitar la teva matrícula.

4. Selecciona la forma de pagament per abonar la taxa de matrícula. Podràs escollir formalitzar la matrícula abonant l'import en un únic pagament, o seleccionar un dels pagaments fraccionats i pagar al teu ritme. Pots consultar quines quotes s’adapten més al teu ritme al simulador que apareix a la pàgina de cada programa. L’import màxim fraccionable amb SeQura són 8.000 €.