teràpia assistida

en Teràpia assistida amb cavalls i gossos

Fomenta la integració de persones amb diversitat funcional, millora la qualitat de vida i l'autonomia a través de la interacció amb els animals

Aprèn des de la perspectiva de la Teràpia Ocupacional en un medi natural
Taller de 2 dies amb modalitat presencial
Aprèn de professorat expert en Teràpia Ocupacional
Sessions dinàmiques: explicacions teòriques, reflexions grupals, activitats vivencials i anàlisi de vídeos

25 de maig de 2024

26 de maig de 2024

Dissabte: de 15 a 20 h i diumenge: de 9 a 14 h

A introduir-te a la intervenció de la teràpia assistida amb animals utilitzant com a mitjà terapèutic els cavalls i els gossos, per fomentar la integració de persones amb diversitat funcional, millorar la qualitat de vida i l'autonomia a través de la interacció amb els animals i des de la perspectiva de la Teràpia Ocupacional en un medi natural, dotant de formació als professionals i futurs professionals en aquesta àrea.

Salvador

Salvador Simó

Professor de Teràpia Ocupacional de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar i director adjunt de la Càtedra de Salut Mental.

• Mireia Pina.

Terapeuta ocupacional, Universitat de Vic. Especialitzada en pediatria, Universitat Autònoma de Barcelona i EUIT. Mediadora familiar i escolar, Postgrau Universitat de Vic. Equinoterapeuta, Postgrau en Equitació Terapèutica i Hipoteràpia, Universitat de Girona. Integradora sensorial, certificada per la Universitat del Sud de Califòrnia i WPS. Directora de lleure per la Generalitat de Catalunya. Directora i fundadora del centre equinatura Osona i el centre l’Estímul.

1. Accedeix al formulari de matrícula online de la pàgina de la formació a la que et vols matricular.

- Has d'utilitzar el teu usuari i contrasenya d'entrada al campus virtual de la UVic-UCC.

- Si és la primera vegada que et matricules a la Universitat, caldrà que et registris prèviament (hauràs d'utilitzar l'opció "No tinc usuari")

- Si ja has estat alumne de la Universitat i no recordes el teu nom d'usuari i contrasenya, per recuperar-la pots utilitzar l'opció "Has oblidat la teva Contrasenya?". Si no recordes quin és el correu personal que vas facilitar quan et vas registrar per primera vegada, posa't en contacte amb nosaltres al 938 815 513 de dilluns a divendres de 09.00 a 14.00 h i de 16.00 a 18.00 h.

2. Omple les dades del formulari de matrícula.

3. Si escau, adjunta la documentació requerida per tramitar la teva matrícula.

4. Selecciona la forma de pagament per abonar la taxa de matrícula. Podràs escollir formalitzar la matrícula abonant l'import en un únic pagament, o seleccionar un dels pagaments fraccionats i pagar al teu ritme. Pots consultar quines quotes s’adapten més al teu ritme al simulador que apareix a la pàgina de cada programa. L’import màxim fraccionable amb SeQura són 8.000 €.