Vés al contingut
Postgrau Marketing Digital i Business Analytics

Postgrau
en Marketing Digital i Business Analytics

Dona sentit a les dades i crea estratègies que millorin el posicionament, la reputació i les vendes de la teva marca. 

Big Data i Eines de Gestió
Màrqueting 4.0
Optimitza el teu posicionament
Nivell Executiu

Keyfacts


Modalitat / Lloc
Híbrida
 / 
Vic

Inici
1 de febrer del 2024

Idioma
Espanyol

Edició
1a

Finalització
15 de juny del 2024

Crèdits
30

Horari
Sessions sincròniques el dijous de la setmana 2 i 3 de cada mòdul a les 19 h. Sessions presencials el divendres de la setmana 1 de cada mòdul a les 16 h.

gdpr*
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce
Camp automàtic utilitzat pel vincle amb salesforce

Què aprendràs?


A optimitzar tots els teus esforços copsant el comportament del mercat. Guanya coneixement precís sobre les teves accions de captació i avalua com el teu consumidor interactua en el món digital. El Postgrau en Màrqueting Digital i Business Analytics et permet donar sentit a les dades que deixen els usuaris a l'entorn digital. Podràs analitzar el comportament de cada persona que ha esdevingut client, sabràs exactament quines son les estratègies que millor han funcionat, i podràs guiar els esforços del teu equip estratègicament.

  • Utilitza les dades per escoltar, analitzar i actuar d'una manera holística i a tots els entorns: web, mòbil i xarxes socials.
  • Crea quadres de comandament i panells de control gestionant diferents fonts d'informació per agilitzar la interpretació de les dades i fer-les més accessible a tota l'organització.
  • Enriqueix l'experiència del consumidor amb l'anàlisi de Big Data i Digital Analytics.
  • Utilitza cada xarxa social de manera selectiva per millorar el posicionament de la teva marca fent segmentació del teu target i definint l'estratègia de creació de continguts.
  • Avalua els resultats dels KPIs dels teus plans de màrqueting omnicanals i guia les properes accions de comunicació online.
  • Coneix els diferents CRM per millorar la relació amb el client, augmentar la taxa de retenció i millorar el creixement de les vendes. 

Equip docent


Direcció

Santiago Jordán

Santiago Jordán

Coordinador de Màrqueting i Comunicació Empresarial de la UVic-UCC.

Marta Ruiz

Marta Ruiz

Cap d'estudis i docent al Campus Professional de la UVic-UCC. Especialista en investigació de mercats, innovació educativa i interessada en estudis sobre gènere.


  • Alejandro Alba.

    Llicenciat en Comunicació Audiovisual i Publicitat per la Universitat Francesc de Vitòria de Madrid i amb un Màster en Comunicació Multimèdia, experiència en el sector publicitari i màrqueting, en multinacionals com El Corte Inglés, Media Markt i Vueling, contribuint en cadascuna d'elles al desenvolupament de l'àrea digital i formant part de la transformació digital de la companyia. Part del grup Omnicom Mitjana Group.


  • Laia Soldevila.

    Més de 13 anys d'experiència en màrqueting en multinacional del sector de Health Care i fundadora de l'empresa laiseconsulting.com Llicenciada en Biotecnologia per la UAB (2001), curs de Direcció de màrqueting digital en EADA (2012) i curs de Vet Digital Tools en EADA ( 2016). 


  • Xavier Gil.

    Director de Màrqueting i vendes en una multinacional, amb un PDD i PDG per IESE, Màster en Màrqueting per EADA i Màster CX a la Salle . Expert en lideratge de transformació digital i coordinació de projectes internacionals. A més, és Docent de Màster Universitaris Impartint sessions de Màrqueting i Experiència client per a màster nacionals i internacional.


Procés d'accés


El procés d’admissió comença amb una primera entrevista on s’avaluarà la teva candidatura. L’objectiu de l’entrevista és el de garantir que la formació és adequada a les teves necessitats i que en puguis treure el màxim rendiment així com també assegurar la qualitat del grup que cursarà el programa.


Un cop finalitzat el procés d’admissió, has d’omplir el formulari de preinscripció i fer el pagament del 10% del preu del programa (mínim 200€).  

Aquest import va a compte de la matrícula i et reserva una plaça en el programa. Aquest import no està subjecte a descomptes. 


Si has estat admès al programa, podràs escollir formalitzar la matrícula abonant l'import en un únic pagament, o seleccionar un dels pagaments fraccionats i pagar al teu ritme. 
Pots consultar quines quotes s’adapten més al teu ritme al simulador que apareix al menú flotant de cada programa. L’import màxim fraccionable amb SeQura són 8.000 €. Aquesta opció només està disponible per a targetes de crèdit associades a entitats bancàries espanyoles. 


Tens el perfil per entrar al nostre programa?

Bonificacions i ajuts


Empreses i institucions que porten 3 o més treballadors: 10%
UVIC Alumni: 10%
Estudiants UVic: 10%

Consulta les bonificacions que pots obtenir per la teva experiència durant el procés d’admissió.


Aquest programa es pot bonificar a través de la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo (FUNDAE). Una entitat que gestiona el crèdit que les empreses destinen a la formació dels seus treballadors.

Per a més informació, posa't en contacte amb nosaltres al telèfon 93 881 55 22 o per correu bonificacio.fundae@uvic.cat 


Cursos relacionats

Comunicació Cientifica
10 mesos Preinscripció oberta
Comunicació Científica
10 mesos Preinscripció oberta