jornades

VII Jornades d'Aprenentatge Cooperatiu a Catalunya: Compartim l'experiència

Fomenta la comunicació i l'educació inclusiva als centres i les aules educatives.

Participació a l'Assemblea de la Xarxa Khelidôn - Catalunya
Jornades amb participació activa
Va dirigit a tots els docents formats en el Programa CA/AC i assessors/es
Sessions dinàmiques i blocs en format "taller"

Modalitat

1 de juliol de 2024

Català

2 de juliol de 2024

Dilluns: de 9 a 13h i de 16 a 19:30h | Dimarts: de 9 a 14h

Col·labora
logo khelidon
logo uvic
logo grad

Les VII Jornades sobre Aprenentatge Cooperatiu a Catalunya estan organitzades pel GRAD, la Xarxa Khelidôn de Catalunya i l'Escola Bellpuig de Sant Julià de Vilatorta.

Aquestes jornades tractaran sobre els següents blocs temàtics:

• Primer bloc: Presentació d'experiències mitjançant pòsters en tres espais simultanis.
  • Segon bloc: Tallers.
  • Tercer bloc: Assemblea de la Xarxa Khelidôn - Catalunya.

Va dirigit a tots els docents que s'han format en el Programa CA/AC i l'estan aplicant a les classes, en alguna de les tres etapes del procés (introducció, generalització, consolidació). També, poden participar assessors/es dels serveis educatius que coordinen i participen en aquests processos de formació/ assessorament en els centres de la zona.

Abans de Matricular-te has de realitzar el procés d’Inscripció a la Jornada per conèixer les tasques que comporta la participació en la web. Inicia el procés d'inscripció aquí.

José Ramón Lago

Professor de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia (FETEP). Representa el Grup de Recerca sobre Atenció a la Diversitat (GRAD) i la Xarxa Khelidôn.

• Anna Oliveres.

Mestra i coordinadora membra del Grup Khelidôn d'Educació Infantil i col·laboradora del Grup de Recerca en Atenció a la Diversitat. Membre de l'Executiva de la Xarxa Khelidôn per l'aprenentatge cooperatiu i la inclusió.

• Mila Naranjo.

Professora del Departament de Psicologia membre del Grup de Recerca en Atenció a la Diversitat. Membre coordinadora de l'Executiva de la Xarxa Khelidôn per l'aprenentatge cooperatiu i la inclusió.

1. Accedeix al formulari de matrícula online de la pàgina de la formació a la que et vols matricular.

- Has d'utilitzar el teu usuari i contrasenya d'entrada al campus virtual de la UVic-UCC.

- Si és la primera vegada que et matricules a la Universitat, caldrà que et registris prèviament (hauràs d'utilitzar l'opció "No tinc usuari")

- Si ja has estat alumne de la Universitat i no recordes el teu nom d'usuari i contrasenya, per recuperar-la pots utilitzar l'opció "Has oblidat la teva Contrasenya?". Si no recordes quin és el correu personal que vas facilitar quan et vas registrar per primera vegada, posa't en contacte amb nosaltres al 938 815 513 de dilluns a divendres de 09.00 a 14.00 h i de 16.00 a 18.00 h.

2. Omple les dades del formulari de matrícula.

3. Si escau, adjunta la documentació requerida per tramitar la teva matrícula.

4. Selecciona la forma de pagament per abonar la taxa de matrícula. Podràs escollir formalitzar la matrícula abonant l'import en un únic pagament, o seleccionar un dels pagaments fraccionats i pagar al teu ritme. Pots consultar quines quotes s’adapten més al teu ritme al simulador que apareix a la pàgina de cada programa. L’import màxim fraccionable amb SeQura són 8.000 €.

Cursos relacionats