Taller d'il·lustració: Pop Up

Coneix el procés creatiu d'un conte, com a mitjà d'expressió artística i narrativa aplicat a les aules d'infants

Coneix i compren el procés de creació d'un conte
Dirigit a: mestres d'Educació Infantil i mestres d'Educació Primària
Taller presencial
Retroba't amb el dibuix com a tècnica d'acompanyament per l'aprenentatge dels infants

Modalitat

4 de juliol de 2024

Català

4 de juliol de 2024

Dijous: de 9h a 13h i de 15h a 19h

Coneixeràs de primera mà el procés creatiu d’un conte, com a mitjà d’expressió artística i narrativa, per replicar-ho a l’aula amb els infants. Aprendràs les diferents tècniques, suports, materials i pautes bàsiques per a l’elaboració artística, i la seva aplicació per materialitzar-ho, finalment, en un conte pop up.

• Ús de materials, suports i tècniques que es poden utilitzar per a la creació d’un conte.
• Iniciació en el dibuix com a tècnica.
• Pop Up, enginyeria del paper.

El desenvolupament del taller es realitzarà a Sant Boi de Lluçanès (a l’estudi d’en Joan Subirana) envoltats d’un entorn natural preciós que afavorirà la creativitat i la inspiració.

• Joan Subirana.

Graduat en Arts Aplicades i Oficis Artístics. Especialitzat en pintura Mural i disseny Gràfic a l’Escola d’Arts i Oficis de Vic. Compta amb una llarga trajectòria professional com a il·lustrador en diaris i revistes com el “Cavall Fort” o el “Tatano”. Ha realitzat diferents exposicions, ha rebut una bona colla de premis de còmic, pintura i literatura infantil. Ha dissenyat logos i mascotes per a empreses. Ha realitzat il·lustracions per diferents entitats, empreses i editorials. Ha il·lustrat més de 250 llibres de Literatura Infantil, alguns traduïts a l’hebreu, basc, portuguès, holandès, anglès, xinès...

• Judith Camps.

Artista i mestra artesana especialitzada en escultura amb cartró pedra i altres tècniques relacionades amb el paper. A través de la seva obra, a part del cartró pedra, incorpora la papiroflèxia i l'enginyeria del paper, incloent-hi el pop-up, per crear projectes innovadors i pedagògics. La seva pràctica artística abasta des de la creació d'escultures tridimensionals fins a la producció de materials educatius que combinen la bellesa estètica amb la funcionalitat i l'aprenentatge experiencial.

1. Accedeix al formulari de matrícula online de la pàgina de la formació a la que et vols matricular.

- Has d'utilitzar el teu usuari i contrasenya d'entrada al campus virtual de la UVic-UCC.

- Si és la primera vegada que et matricules a la Universitat, caldrà que et registris prèviament (hauràs d'utilitzar l'opció "No tinc usuari")

- Si ja has estat alumne de la Universitat i no recordes el teu nom d'usuari i contrasenya, per recuperar-la pots utilitzar l'opció "Has oblidat la teva Contrasenya?". Si no recordes quin és el correu personal que vas facilitar quan et vas registrar per primera vegada, posa't en contacte amb nosaltres al 938 815 513 de dilluns a divendres de 09.00 a 14.00 h i de 16.00 a 18.00 h.

2. Omple les dades del formulari de matrícula.

3. Si escau, adjunta la documentació requerida per tramitar la teva matrícula.

4. Selecciona la forma de pagament per abonar la taxa de matrícula. Podràs escollir formalitzar la matrícula abonant l'import en un únic pagament, o seleccionar un dels pagaments fraccionats i pagar al teu ritme. Pots consultar quines quotes s’adapten més al teu ritme al simulador que apareix a la pàgina de cada programa. L’import màxim fraccionable amb SeQura són 8.000 €.