Curs Bassat

La creativitat per a empresaris i directius

Les accions que porten a resultats extraordinaris

Adreçat a empresaris i directius
Organitzat per la Càtedra Lluis Bassat de Marketing i Comunicació Empreserial
Seminaris teòrics i pràctics amb els millors professionals de cada especialitat
Ponències exclusives d’empresaris referents convidats a cada sessió

Modalitat / Lloc

1 de març 2024

Català
Espanyol

7 de juny 2024

Divendres de 16h a 20h

Bassat logo

A liderar accions de comunicació (i empresarials) que portin la teva empresa a resultats extraordinaris i a despertar la creativitat del teu entorn. De la mà d’empresaris referents, podràs entendre les estratègies que han fet créixer algunes de les empreses més icòniques a dia d'avui.

“Compartiré els secrets que m'han permès ajudar a vendre tants productes i tantes marques al món” Lluís Bassat.

• Aquest programa és únic en el seu format i contingut. Et permetrà generar pensament estratègic, facilitar la teva capacitat d'avaluació de la creativitat i l’estratègia publicitària i et facilitarà la presa de decisions per impulsar el creixement del teu negoci.
  • Aprèn directament amb els millors professionals de cada especialitat en els seminaris teòrics i pràctics
  • Coneix com aconseguir resultats distingits en tot el procés del màrqueting, no només a la publicitat
  • Connecta amb els ponents i empresaris convidats i escolta les experiències que han viscut personalment
  • El mateix Lluís Bassat imparteix les sessions de creativitat

Cada sessió comptarà amb un empresari convidat com:

• José Campos, Director General de Laboratoris Ferrer.
  • Helena Guardans, presidenta de Webhelp Spain
  • Juan Molina, Fundador de Grupo Nomo.

Aquest curs és d’especial interès per empresaris i directius que inverteixen en comunicació i que tenen la responsabilitat de jutjar-la.

Descarrega’t el catàleg que pots trobar al menú esquerre d’aquesta pàgina per conèixer tots els professionals que faran la docència, els noms dels empresaris convidats i els detalls de cada sessió.

Curs Bassat

Lluís Bassat

Publicista . Fundador i president d'honor del Grupo Bassat Ogilvy d'Espanya i doctor honoris causa de la UVic-UCC.

Santiago Jordán

Coordinador de Màrqueting i Comunicació Empresarial de la UVic-UCC.

• Jordi Alavedra.

Graduat en Administració i Direcció d'Empreses per ESADE. Vicepresident de Bassat, Ogilvy & Mathe, Vicepresident, Special Olympics Catalunya, Brand & Communications Consultor.

• Daniel Batlle.

Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses per ESADE. CEO de l'empresa de medicina i estètica capil·lar Svenson Iberia. Soci fundador de 4ADVANCE (ex AVAMURA) i BEC.

• Sílvia Escudé.

Directora de la División Cafés de Nestlé España.

• José M.ª Vilas.

Expresident de Unilever Espanya.

• Conrado Llorens.

President de Summa.

• Lina Piedrahita.

Customer Market Insight Manager. Unilever

• Luis Morillas.

President i Director Creatiu de Morillas.

• Àlex Gobern.

Director Creatiu de Morillas Brand Design

• Uri Miret.

Head of Sales Wholesalers, Cash & Carry and Drugstores a Unilever

• Bettina Farreras.

Presidenta de TOGETHER.

• Dionisia Martinez.

Directora de Recerca Havas

• Eugenia Carreres.

Consultora en comunicació.

• Ana Palencia.

Directora de Comunicació d'Unilever

• Roger Sendra.

Director General de Dentsu

• Azzahara López.

Account Planner en BBDO

• Octavi Tares.

Business, Development & Partnership Manager al FC Barcelona

• José Luis Beltran.

Responsable de projectes Digitals al FC Barcelona.

• Francesc Monserdá.

OMD Global Media Lead

• Riera Marsá.

Directora Comunicació de Wolksvagen

Casos d'èxit

Jordi Guimet - foto

La formació que he rebut de en Lluis Bassat ha estat basada en els seus profunds valors i immensa experiència. Ha estat molt enriquidor conèixer fins a quin punt el respecte i la sinceritat amb el Client, fa que les empreses puguin perdurar en el temps.

Jordi Guimet i Marti, CEO de Plasticband.
Meri Rovira - testimoni EMBA

M’ha impressionat la passió de Lluis Bassat. Ens ha fet sortir de la nostra zona de confort i ha impulsat la nostra creativitat. Els ponents van ser excepcionals i poder conversar amb ells ens ha permès expandir encara més el nostre horitzó i coneixement.

Meri Rovira, Directora de Market Partnerhsip i Relacions Institucionals

El procés d’admissió comença amb una primera entrevista on s’avaluarà la teva candidatura. L’objectiu de l’entrevista és el de garantir que la formació és adequada a les teves necessitats i que en puguis treure el màxim rendiment així com també assegurar la qualitat del grup que cursarà el programa.

Un cop finalitzat el procés d’admissió, has d’omplir el formulari de preinscripció i fer el pagament del 10% del preu del programa (mínim 200€).

Aquest import va a compte de la matrícula i et reserva una plaça en el programa. Aquest import no està subjecte a descomptes.

Si has estat admès al programa, podràs escollir formalitzar la matrícula abonant l'import en un únic pagament, o seleccionar un dels pagaments fraccionats i pagar al teu ritme.
Pots consultar quines quotes s’adapten més al teu ritme al simulador que apareix al menú flotant de cada programa. L’import màxim fraccionable amb SeQura són 8.000 €. Aquesta opció només està disponible per a targetes de crèdit associades a entitats bancàries espanyoles.

Aquest programa es pot bonificar a través de la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo (FUNDAE). Una entitat que gestiona el crèdit que les empreses destinen a la formació dels seus treballadors.

Per a més informació, posa't en contacte amb nosaltres al telèfon 93 881 55 22 o per correu bonificacio.fundae@uvic.cat

Cursos relacionats

Comunicació Cientifica