FOTO NOTÍCIA 2

Què és el Virtual Open Day (VOD)

La teva oportunitat de conèixer diferents opcions que tens per seguir avançant en el teu camí, sempre acompanyat del coneixement i de les persones que tenen els mateixos interessos i objectius que tu.

👉 Una sessió del màster o postgrau que t'interessi = Una hora per conèixer:

💫 la coordinació del programa. T’explicaran tots els detalls que necessites i els podràs preguntar en directe tot allò que t’inquieti.

💫 una persona que ja ha fet la formació. S’obrirà i farà una mica de retrospectiva perquè puguis valorar la seva experiència.

💫 un tema d’actualitat relacionada amb el programa de formació. Perquè tinguis un mini tastet de temes que es tracten a fons en el programa escoltant com els coordinadors enfoquen una reflexió d’interès.

👉 El VOD, les nostres portes obertes online.

En la 5a edició del Virtual Open Day que va tenir lloc els dies 13, 14 i 15 de maig de 2024, 200 persones es van connectar per interessar-se en els màsters i postgraus. Vam fer un total de 23 sessions informatives online.

En aquestes sessions, els assistents es van informar sobre els màsters universitaris, els màsters propis i els postgraus que ofereix la UVic.

En cada una de les sessions hi va haver la participació d'un estudiant de l'edició actual o exestudiant de la formació que va explicar la seva experiència. Aquesta és una de les parts més esperades en totes les presentacions, ja que els participants poden escoltar el testimoni d'algú que ha estat en la seva situació i poden fer-li preguntes directament.